مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:552022-01-15پزشكي

دوهفته بدون فوتی ناشی از کرونا در ری/ بیش از یک و نیم میلیون نفر واکسینه شدند


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه طی دوهفته اخیر در این شهرستان فوتی ناشی از کرونا نداشتیم، گفت: بیش از یک و نیم میلیون نفر در شهرستان ری بر علیه کرونا واکسینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هشتاد و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان، بار دیگر با تجلیل از زحمات پزشکان و کادر درمان، تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی تمامی هموطنان را تنها راه جلوگیری از ورود کشور به پیک ششم کرونا دانست.

  وی با بیان اینکه تمام مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان براساس جمعیت به نحوی پراکنده شده اند تا اهالی در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند، گفت: مطابق گزارشات روزانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تاکنون بیش از یک میلیون و 560 هزار نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد، بیش از 217 هزار نفر اتباع خارجی ساکن ری هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: خوشبختانه با مجموع اقدامات انجام شده در سطح شهرستان ری و همکاری خوب شهروندان در طی دو هفته گذشته تا کنون هیچگونه مورد فوتی ناشی از کرونا توسط مراکز بهداشتی درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوهفته بدون فوتی ناشی از کرونا در ری/ بیش از یک و نیم میلیون نفر واکسینه شدند

دوهفته بدون فوتی ناشی از کرونا در ری/ بیش از یک و نیم میلیون نفر واکسینه شدند