مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:352022-01-15اجتماعي

آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی


با توجه به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته و ادامه بارش ها در روزهای آینده نیروهای آتش نشان مستقر در 11 نقطه، - ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با توجه به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته و ادامه بارش ها در روزهای آینده نیروهای آتش نشان مستقر در 11 نقطه، با تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث و بحران های احتمالی تلاش می کنند.

محمدهادی قانع شنبه 25 دی در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و برنامه ریزی انجام شده در معاونت خدمات شهری، نیروهای آتش نشانی از ظهر روز گذشته با تجهیزات مناسب در یازده نقطه حساس در حالت استقرار و 23 ایستگاه عملیاتی تا پایان بارندگی در آماده باش کامل قرار دارند.

او عنوان کرد: با اقدامات پیشگیرانه، تمهیدات از قبل اندیشیده شده و آتش نشانان تا پایان ایام بارندگی به صورت شبانه روزی با تجهیزات ویژه، در نقاط حادثه خیز شهر آماده امداد رسانی هستند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین به عملیات و اقدامات پیشگیرانه آتش نشانان برای کاهش حوادث ناشی از بارندگی اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت بر تمام معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل ها و کنار گذرهای شهری، استقرار برای تامین ایمنی، رفع آبگرفتگی معابر و منازل و امداد رسانی در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی

آماده باش آتش نشانان شیراز برای پیشگیری از بحران ناشی از بارندگی