مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:252022-01-15حوادث

مرا به تیمارستان ببرید نه بازداشتگاه!


مرد میانسالی که به اتهام پرتاب سنگ به دو خودرو و قتل یک زن و مرد تحت تعقیب بود، هنگام سنگ پرانی به دو خودروی دیگر در تهران دستگیر شد اما وی مدعی است که بیماری روانی دارد و باید در تیمارستان بستری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، 11 آذر امسال، گزارش مرگ مرد جوانی داخل خودروی پرایدش در بزرگراه یادگار امام، ابتدای بزرگراه شیخ فضل اله به مأموران کلانتری 118 ستارخان اعلام شد.

با حضور مأموران در محل، در تحقیقات اولیه آنها با جسد راننده درحالی مواجه شدند که شیشه جلو و عقب خودرو شکسته و مقداری شن و ماسه نیز داخل خودرو ریخته بود.

باتوجه به اینکه در نزدیکی محل حادثه، ساختمانی در حال ساخت قرار داشت، این طور به نظر رسید که مرگ راننده به نام رضا به خاطر اصابت مصالح ساختمانی یا سقوط سنگ روی خودرو بوده است.

بنابراین با تشکیل پرونده و این فرضیه که مرگ بر اثر حادثه رخ داده پرونده در دست پیگیری قرار گرفت.

قتل خانم معلم در حالی که حدود یک ماه از مرگ راننده پراید گذشته بود صبح روز پنجشنبه 9 دی، مأموران کلانتری نواب در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ خانم معلمی به نام سمیه ستوده در حادثه سقوط سنگ روی خودرواش خبر دادند.

شاهدان حادثه به پلیس گفتند مرد جوانی را دیده اند که در کنار پل ایستاده و اقدام به پرتاب سنگ به سه خودرو کرده بود که راننده یکی از خودروها هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرا به تیمارستان ببرید نه بازداشتگاه!

مرا به تیمارستان ببرید نه بازداشتگاه!