مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:252022-01-15پزشكي

شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان ضروری است


شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان ضروری است - ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان ضروری است جعفر طولابی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرح وظایف کمیته ها در ستاد خدمات سفر کاملاً مشخص است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، مدیریت بیماری کرونا در ایام نوروز با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های اسکان مسافران تشکیل شود و مسائل و خدمات بهداشتی درمانی کرونا را ارائه دهند.

فرماندار خرم آباد گفت: در شرایط مختلف در ایام نوروز شاهد تصادفات در محورهای مواصلاتی هستیم که ضرورت دارد نقاط حادثه خیز شناسایی شوند.

وی در در مورد حمل اجساد تصادفات جاده ای با بیان اینکه اختلاف نظر بین هلال احمر و شهرداری ها وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود، بیان کرد: باید بر اساس دستورالعمل ها وظیفه دستگاه ها مشخص شود.

طولابی گفت: ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه نیز در ایام نوروز ضروری است تا در حوادث احتمالی نظیر سیل آمادگی لازم را داشته باشد.

فرماندار خرم آباد بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی برای شناسایی ظرفیت های لرستان به ویژه خرم آباد برای جلب توجه مسافرین ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان ضروری است

شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان ضروری است