مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:202022-01-15اقتصادي

رتبه پایین اشتغال در خوزستان متناسب با ظرفیت استان نیست


معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه رتبه اشتغال خوزستان متناسب با ظرفیت های آن نیست، گفت: باید سرمایه گذاری هایی در این زمینه انجام داد.

- ، رضا فتوحی عصر امروز در نشست شورای اجتماعی خوزستان که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سالن مدیریت بحران استان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان رتبه نخست منابع نفت و گاز، رتبه دوم در صنعت فولاد و صنایع وابسته در کشور و رتبه برتر تولید محصولات کشاورزی را دارد اما رتبه اشتغال خوزستان متناسب با این ظرفیت ها نیست.

فتوحی بیان کرد: در شهر آغاجاری طبق آمارهای گفته شده، 27.

5 درصد بیکاری وجود دارد که حتی این آمار بیشتر هم است اما چاه های فراوان نفت در کنار این شهرستان وجود دارد و هیچکس حاضر به سرمایه گذاری در این شهرستان نیست.

وی افزود: شرکت شستا به جای سرمایه گذاری در جاهای دیگر در این شهرستان سرمایه گذاری کند؛ زمین، امکانات و منابع در این راستا آماده است؛ این موضوع شامل شهرهای دیگر استان مانند اندیکا، مسجدسلیمان، آبادان، ایذه، هفتکل و هویزه نیز می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: در بحث اشتغال، مشکلات فراوانی وجود دارد و از نمایندگان توقع داریم که نتیجه این جلسه به دست رییس جمهور و رییس مجلس کشور رسیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پایین اشتغال در خوزستان متناسب با ظرفیت استان نیست

رتبه پایین اشتغال در خوزستان متناسب با ظرفیت استان نیست