مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 22:352022-01-15اجتماعي

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز یکشنبه


آخرین وضعیت فعالیت مدارس استان اصفهان در نواحی سردسیر برای روز یکشنبه تشریح شد.

- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به اطلاع می رساند با توجه به برودت هوا و یخبندان جاده ها و معابر کلیه مدارس شهرستان فریدن فردا 26دیماه  با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش فریدونشهر نیز اعلام کرد:  کلیه آموزشگاه های نوبت صبح شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه مورخ 1400/10/26 به دلیل شرایط جوی نامساعد (برودت هوا و یخبندان) با یک ساعت تاخیر(ساعت 9 صبح) شروع به فعالیت می کنند.

آموزش و پرورش سمیرم نیز اعلام داشت:به اطلاع تمامی فرهنگیان و دانش آموزان  شهرستان سمیرم می رساند فردا  یکشنبه به دلیل لغزندگی معابر و افت شدید دما  سه دوره تحصیلی و پیش دبستانی های شهر و روستا  با یک زنگ  تاخیر شروع به فعالیت می کند.

 آموزش و پرورش خوانسار نیز اعلام کرد: با توجه به پیشنهاد شورای آموزش و پرورش و موافقت  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به دلیل شرایط بد جوی و مشکلات به وجود آمده در مسیرهای رفت و آمد دانش آموزان و معلمان خصوصا جاده های روستایی همه کلاس ها در تمام دوره ها روز یکشنبه 26 دی ماه به صورت  غیرحضوری برگزار می شود؛ امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز یکشنبه

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز یکشنبه