مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 22:352022-01-15اقتصادي

جبران 100 درصدی خسارت های وارده به سیل زدگان مورموری توسط بنیاد مستضعفان کشور


100 درصد خسارت های وارد آمده به وسایل برقی و لوازم خانگی مردم مورموری در اثر بارندگی های اخیر توسط بنیاد مستضعفان کشور جبران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا عصر امروز در جمع مردم کلات مورموری گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان وظیفه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خسارت های وارده بر زیربخش های مربوطه را جمع آوری، ارزیابی و در اختیار استانداری قرار دهند تا از مبادی ذیربط نسبت به جبران آن اقدام لازم بعمل آید.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم مورموری در مقابل مشکلات به وجود آمده افزود: دستگاه های اجرایی تا رفع 100 درصد مشکلات موجود در مورموری و در کنار مردم حضور دارند.

استاندار ایلام تاکید کرد: تمام مدیران و مسوولان ذیربط همراه با امکانات مورد نیاز برای رفع مشکل مردم بسیج شده و تا نیازهای مردم در منطقه حضور خواهند داشت.

بهرام نیا یادآور شد: در سریع ترین زمان ممکن پیگیر رفع مشکلات و جبران خسارات وارده به منازل مردم و زیرساخت های عمومی سطح شهر و جامعه عشایر و دامداران منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: 100 درصد خسارت های وارد آمده به وسایل برقی و لوازم خانگی مردم مورموری در اثر بارندگی های اخیر توسط بنیاد مستضعفان کشور جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران 100 درصدی خسارت های وارده به سیل زدگان مورموری توسط بنیاد مستضعفان کشور

جبران 100 درصدی خسارت های وارده به سیل زدگان مورموری توسط بنیاد مستضعفان کشور