مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 22:252022-01-15اقتصادي

مدیران در مورموری چه گفتند؟


مدیران در نشست ستاد مدیریت بحران استان دربخشداری مورموری خسارت های وارده را به بخش تحت مدیریت خود تشریح کردند و دستگاه های خدمات رسان نیز از فعالیت های انجام شده گفتند.

- محمدعلی اقدسی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: 10 موتور پمپ و 200 کلونی زنبور، کانال آبیاری و مجموع خسارات در بخش کشاورزی 8 میلیارد و 550 میلیون است.

نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری استان اظهار کرد: مسیرهای منتهی به بخش مورموری قطع نشد و در حال حاضر مسیرها باز هستند؛ 4 محور تحت تأثیر این سیل قرار گرفت که آسیب ها در این چهارمحور بوده است؛ 35 دستگاه پل در این محورها خسارت دیدند؛ 8 کیلومتر از شانه جاده ها و 500 متر آسفالت دچار خسارت شد که ترمیم اولیه آنها به اتمام رسید و برآورد ما از خسارت ها در حوزه راهداری 15 میلیارد تومان است .

یاسمی، مدیرکل امور عشایری استان نیز با بیان اینکه 200 خانوار عشایری در این منطقه تحت تأثیر این بارش و سیل قرار گرفته اند، تانکرهای آبرسانی به عشایر را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: این منطقه 300 کیلومتر راه عشایری دارد که 180 کیلومتر آن بین 20 تا 80 درصد خسارت دیده اند و برآورد ما از خسارت ها در این بخش 3 میلیارد تومان است.

وی گفت: علوفه ی دام عشایر به ارزش 400 میلیون تومان، اسباب و اثاثیه خانوارها دچار خسارت شد و مجموع برآورد ما از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در مورموری چه گفتند؟

مدیران در مورموری چه گفتند؟