مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:552022-01-15ورزشي

محلات کشور باید محل نشاط، امید و آرامش ساکنین محله باشد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه محلات کشور باید محل نشاط، امید و آرامش ساکنین محله باشد، گفت: برای این هدف برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی آقامحمدی در بیست و هشتمین نشست طرح تحول محلات کشور با بیان اینکه ساماندهی محلات کشور با محوریت دستگاه های خدمات رسان به نحو مطلوبی پیش می رود، تصریح کرد: امروز در محلات کشور سازمان های مختلفی نظیر سازمان بهزیستی، اوقاف اسلامی و کمیته امداد و سایر دستگاه های ذی ربط در این حوزه هر کدام متولی گری ساماندهی محلات را بر عهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه محلات کشور محل زندگی بخش مهمی از شهروندان جامعه ایرانی است، گفت: باید با راهبردهای فرهنگی و ورزشی بتوانیم شور و نشاط اجتماعی را در محلات تقویت کنیم و زندگی با کرامتی را برای ساکنین محله فراهم سازیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: سازمان بهزیستی با داشتن نزدیک به هزار خانه بهزیستی در محلات کشور، خدمات مختلفی نظیر مشاوره خانوادگی، آموزش مهارت های زندگی و آموزش های پیش از ازدواج با به کارگیری حدود سه هزار مددکار در محلات مختلف کشور ارائه می دهد.

آقامحمدی با بیان این موضوع که فقر در کنار زمینه های اقتصادی، بعد فرهنگی و اجتماعی هم دارد، گفت: مسئله توانمندسازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کشور باید محل نشاط، امید و آرامش ساکنین محله باشد

محلات کشور باید محل نشاط، امید و آرامش ساکنین محله باشد