مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:402022-01-15اقتصادي

وجود بیش از 2500 تخت استاندارد اقامتی و بوم گردی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بیش از 2500 تخت اقامتی و بوم گردی به صورت استاندارد در استان وجود دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بیش از 2500 تخت اقامتی و بوم گردی به صورت استاندارد در استان وجود دارد.

سید امین قاسمی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سیل و کرونا در دو سال اخیر عاملی برای رکود صنعت گردشگری و فعالیت فعالین این عرصه بوده که حتی در مواردی آنان اقدام به تعدیل و اخراج نیروها، تعطیلی واحد خود و یا حتی تغییر کاربری کرده اند و این شرایط صنعت گردشگری را تا مرز ورشکستگی پیش برده بود.

در نوروز پیش رو با یک سونامی سفر مواجه هستیم وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط کرونایی تا حدودی مهار شده و امیدها برای رسیدن به روزهای بهتر مضاعف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این دو سال امکان سفر برای برخی خانواده ها وجود نداشت این موضوع سبب شده موجی از تقاضا برای سفر ایجاد شود و پیش بینی می شود در نوروز پیش رو با یک سونامی سفر مواجه باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی نیازمند مدیریت نرم افزاری و سخت افزاری با کمک اعضای جلسه خدمات سفرهای نوروزی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 2500 تخت استاندارد اقامتی و بوم گردی در لرستان

وجود بیش از 2500 تخت استاندارد اقامتی و بوم گردی در لرستان