مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:352022-01-15اجتماعي

مدارس شهرستان تنگستان فاقد امکانات لازم هستند


مدارس شهرستان تنگستان فاقد امکانات و زیر ساخت های آموزشی لازم هستند.

- ، احمد لطفی عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه در حوزه بخش مرکزی 13 مدرسه تخریبی وجود دارد اظهار داشت: تنگستان در نزدیکی مرکز استان قرار دارد ولی به لحاظ امکانات و زیر ساخت های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش وضعیت مناسبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مدارس شهرستان تنگستان فاقد امکانات لازم هستند بیان کرد: باید یک تلاش جمعی در حوزه شهرستان صورت گیرد و از ظرفیت های خیلی خوب مرکز استان به عنوان پشتیبان و حتی فرا استانی استفاده شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: باید در ذیل شورای آموزش و پرورش هسته یا مجامعی تشکیل شود که بتوانند به فعالیت های آموزش و پرورش کمک لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز در بخش مرکز شهرستان شکل گرفته است خاطرنشان کرد: نیاز است برای احداث نوسازی مدارس تخریبی در شهرستان از خیرین مدرسه ساز بیشتری برای مشارکت دعوت شود.

استفاده از مشارکت ها رییس شورای آموزش و پرورش تنگستان یادآور شد: در حوزه بحث مشارکت های مردمی نیازهای آموزشی شهرستان در قالب یک برنامه عملیاتی چهار ساله تهیه و طراحی و بر اساس آن گام های اساسی در جهت پشتیبانی و اقدام لازم برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شهرستان تنگستان فاقد امکانات لازم هستند

مدارس شهرستان تنگستان فاقد امکانات لازم هستند