مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:102022-01-15سياسي

شهرداری ها باید تسهیل گری را برای مردم آسان کنند


مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: شهرداری ها باید تسهیل گری را برای مردم آسان کنند ، اگر مردم این نگاه را ببینند نسبت به نظام و جمهوری اسلامی دیدگاه مثبتی پیدا می کنند - هادی گورابی مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران ظهر شنبه 25 دی ماه در مراسم معارفه شهردار ورامین، اظهار کرد: شهر ورامین و شهدای 15 خرداد این خطه طلیعه دار انقلاب اسلامی بوده و مذهبی بودن این دیار همیشه زبانزد بوده است.

وی ادامه داد: در شهرهای همجوار استان تهران شهرهایی را داریم که شکل گیری آن به طوری بوده که با توجه به مهاجر پذیری شکل گرفته اما شهر ورامین از شهرهایی است که قدمت شهری آن بسیار بالا است و این ویژگی ها می تواند در حوزه مدیریت شهری هم به مجموعه مدیریت شهری کمک کند.

این مقام مسئول بیان کرد: باید در شهر نگاه توسعه پایدار داشته باشیم ، توسعه پایدار تفاوت می کند با رشد، اگر به یک بعد بپردازیم و به ابعاد دیگر نپردازیم در واقع یک تعریفی از رشد است ، واژه توسعه پایدار، یعنی باید تمامی آن مهم رشد و توسعه یابد.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: در حکم شهردار جدید ورامین آمده است ، معماری ایرانی اسلامی که تاکید وزیر کشور بوده و با توجه به مواردی که توصیح داده شد یکی از موضوعاتی که در این شهر باید اجرا شود همین موضوع است ، رشد در حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها باید تسهیل گری را برای مردم آسان کنند

شهرداری ها باید تسهیل گری را برای مردم آسان کنند