مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:352022-01-15سياسي

معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم/ حسینی به جای شریعت آمد


معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم عصر امروز با رونمایی از سید عباس حسینی در شهرستان آمل انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیین تودیع و معارفه فرمانداری ویژه آمل عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری برگزار شد و طی حکمی از سوی استاندار مازندران سید عباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه سکاندار سیاسی ترین ساختمان بلوار امام خمینی(ره) شد.

سید محمود حسینی پور با قدردانی از زحمات بیش از 14 ماهه علیرضا شریعت فرماندار سابق، در نخستین انتصاب فرمانداران مازندران در دولت سیزدهم سیدعباس حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه معرفی کرد.

استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی آمل سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این مراسم با اعلام اینکه آمل شهری بزرگ و برخوردار از همه موهبت ها است، اظهار کرد: در حوزه های مختلف کشاورزی، اقتصادی، صنعت، صادرات و سرمایه گذاری آمل با دارا بودن رتبه نخست زبانزد است.

سیدعباس حسینی گفت: آنچه که باعث تداوم و پیشرفت آمل در حوزه های مختلف می شود مشارکت مردمی، همدلی و هم جهتی برای تعالی است.

وی با بیان اینکه با تعامل همه جانبه مسؤولان و مردم طی نمایش مدل مشارکتی برای استفاده از ظرفیت های بی نظیر شهرستان دعوت عمومی دارم، یادآور شد: با استفاده از توانمندی نخبگان 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم/ حسینی به جای شریعت آمد

معارفه نخستین فرماندار شهرهای مازندران در دولت سیزدهم/ حسینی به جای شریعت آمد