مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:302022-01-15اجتماعي

ایجاد قرائت خانه در فرهنگسراهای اردبیل


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: فضاهای قرائت خانه ای در کتابخانه های فرهنگسراهای اردبیل ایجاد می شود.

- اباصلت ابراهیمی در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این سازمان فضاهایی را در فرهنگسراها به منظور قرائت خانه جهت استفاده اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آماده خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت 3 باب کتابخانه مشارکتی در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل با مشارکت کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: دو باب از فرهنگسراهای این سازمان فاقد کتابخانه عمومی مشارکتی هستند و ضرورت دارد در جهت توسعه فضاهای مطالعاتی و دسترسی قشرهای مختلف به کتاب، کتابخانه های مشارکتی در این دو فرهنگسرا نیز راه اندازی شود.

ابراهیمی به مشارکت شهرداری اردبیل با کتابخانه های عمومی در انجام تبلیغات محیطی در برنامه های فرهنگی و کتاب خوانی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور حمایت از برنامه های فرهنگی بنرهای اقلام تبلیغاتی با محتوای فرهنگی و کتاب خوانی با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به صورت رایگان در بیلبوردهای متعلق به شهرداری اردبیل به صورت رایگان نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرائت خانه در فرهنگسراهای اردبیل

ایجاد قرائت خانه در فرهنگسراهای اردبیل