مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:252022-01-15پزشكي

آمار مراجعین و تست های مثبت کرونا در قم افزایشی شده است


مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت قم با بیان اینکه آمار مراجعین و تست های PCR مثبت در استان افزایشی شده است، گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک نشانه آغاز موج جدید کرونا در قم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدتقی سلطانی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان قم با اشاره به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی افزود: آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا در روز های گذشته سیر صعودی داشته که این موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: شروع اُمیکرون از کشورهایی بوده که درصد واکسیناسیون پایینی دارند.

سویه های جدید در افرادی رخ می دهد که واکسن نزدند و آسیب این موضوع را حتی افرادی که واکسن زده اند هم دریافت می کنند؛ بنابراین مسئولیت اجتماعی بزرگی بر گردن افرادی است که واکسن دریافت نکرده اند.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه برخی از مناطق قم در وضعیت هشدار بوده و آمار مراجعین و تست های PCR مثبت در استان افزایشی شده است، افزود: از عموم شهروندان می خواهیم تا ضمن مراجعه برای واکسیناسیون، از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مراجعین و تست های مثبت کرونا در قم افزایشی شده است

آمار مراجعین و تست های مثبت کرونا در قم افزایشی شده است