مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:252022-01-15اقتصادي

مشکلات مناطق سیل زده به طور کامل حل می شود


استاندار ایلام با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از بخش سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان بازدید کرد.

- حسن بهرام نیا در بدو ورود به مورموری به اتفاق جمعی از مدیران کل استان در جمع مردم مورموری حاضر و ضمن بازدید از نقاط آسیب دیده و صدور دستورات لازم ، با مردم و صاحبان اماکن آسیب دیده گفت وگو کرد.

وی اظهار کرد: تمام مدیران و مسوولان ذیربط همراه با امکانات مورد نیاز برای رفع مشکل مردم بسیج شده و تا حل 100 درصد مشکلات و نیازهای مردم در منطقه حضور خواهند داشت.

استاندار ایلام تصریح کرد: پس از تخلیه سیلاب ها از منازل و اماکن تجاری و ترمیم خرابی های اماکن عمومی به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم، بلافاصله پیگیر رفع مشکلات و جبران خسارات وارده به منازل مردم و زیرساخت های عمومی سطح شهر و جامعه عشایر و دامداران منطقه خواهیم بود.

بهرام نیا همچنین در جمع مردم کلات مورموری اظهار کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان وظیفه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خسارت های وارده بر زیربخش های مربوطه را جمع آوری ، ارزیابی و در اختیار استانداری قرار دهند تا از مبادی ذیربط نسبت به جبران آن اقدام لازم بعمل آید.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی مردم مورموری در مقابل مشکلات بوجود آمده افزود: دستگاه های اجرایی تا رفع 100 درصد مشکلات موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مناطق سیل زده به طور کامل حل می شود

مشکلات مناطق سیل زده به طور کامل حل می شود