مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:152022-01-15اقتصادي

سرانه مصرف نان اردستان 9 کیلوگرم است


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: سرانه مصرف نان در اردستان بیش از 9 کیلوگرم است که نسبت به استان، 3 کیلوگرم بیشتر است.

- محمدرضا باقری، عصر امروز (شنبه، 25 دی ماه) در کارگروه آرد و نان شهرستان اردستان، اظهار کرد: با بازرسی هایی که در دوماه گذشته از نانوایی های سطح شهرستان انجام شد، بیشترین تذکر و جریمه های صورت گرفته به دلیل تجمع افراد متفرقه در فضای نانوایی است.

وی افزود: تجمع افراد متفرقه در فضای نانوایی یک تخلف صنفی و بهداشتی محسوب می شود و نانوایی ها پس از تذکر کتبی به کسر سهمیه و حتی تعطیلی واحد محکوم می شوند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان، تصریح کرد: با تصمیمی که در وزارتخانه های مربوطه انجام شده از این پس متولی رسیدگی و بازرسی و دبیر جلسات آرد و نان واحدهای نانوایی مدیریت جهادکشاورزی هر شهرستان خواهد بود.

تسهیلات بهسازی برای نانوایی ها باقری با بیان اینکه تسهیلاتی به نانوایانی که برای بهسازی و خرید تجهیزات واحد خود به وام نیاز دارند در نظر گرفته شده است، افزود: سقف تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی با پیگیری های انجام شده، امسال به 800 میلیون ریال افزایش یافت.

وی تصریح کرد: سود این تسهیلات 15 درصد و بازپرداخت آن سه ساله است و نانوایان واجد شرایط برای برخورداری از این تسهیلات باید به اتحادیه ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف نان اردستان 9 کیلوگرم است

سرانه مصرف نان اردستان 9 کیلوگرم است