مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:152022-01-15سياسي

اهدای کمک مومنانه به اقلیت های دینی


آیین اهدای کمک های مومنانه به اقلیت های دینی «خاصه جامعه مسیحیان ارامنه» صبح امروز در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ، آیین اهدای کمک های مومنانه به اقلیت های دینی خاصه جامعه مسیحیان ارامنه صبح امروز در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

برگزاری این آیین با حضور شارلی انویه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و محمد علی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین همراه بود.

این مرحله از کمک های مومنانه در راستای نهضت کمک های مومنانه بوده و در این مرحله به مدت دوازده ماه، ماهیانه در چهارصد خانواده مستضعف از مسیحیان ارامنه بسته های نقدی کمک معیشتی توزیع خواهد شد.

سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی اظهار داشت:  روند تکاملی حاج قاسم سلیمانی به حکمت محض ختم شد.

وی با بیان این که حاج قاسم یک اسطوره ی در میدان و قابل لمس بود، ادامه داد: بعضی از کشور ها اسطوره سازی می کنند، اما ما اسطوره ی  واقعی یعنی حاج قاسم سلیمانی را دیده ایم.

مسئول بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: حاج قاسم این رویه را از سال های دفاع مقدس شروع کرد و همین رویه در سوریه و عراق هم ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کمک مومنانه به اقلیت های دینی

اهدای کمک مومنانه به اقلیت های دینی