مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:102022-01-15سياسي

تشکیل مدیریت واحد قرارگاهی در خوزستان لازمه حل آسیب های اجتماعی


رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، تشکیل مدیریت واحد قرارگاهی در خوزستان را لازمه حل مشکلات آسیب های اجتماعی دانست و خواستار انتصاب زنان توانمند در این استان شد.

- ، فاطمه قاسم پور عصر امروز در نشست شورای اجتماعی خوزستان که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس که در سالن مدیریت بحران استان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر چند روزه به استان خوزستان ضمن بازدید از صنایع، دیدار با فعالان بخش خصوصی شاهد وجود آسیب های اجتماعی در برخی مناطق خوزستان بودیم و برای حل این معضلات نیاز به یک مدیریت قرارگاهی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در خوزستان موضوع جدی است، افزود: تا این مدیریت قرارگاهی در استان فعال نشود، جامعه هدف از بودجه و تسهیل شرایطی که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد، بهره مند نمی شوند.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست داریم که برای حل آسیب های اجتماعی و مشکلات و معضلات این چنینی در خوزستان یک مدیریت قرارگاهی مدنظر قرار بگیرد؛ مثلاً از محل اعتبارات سفر معاون زنان ریاست جمهوری قرار بوده که 10 میلیارد تومان به اشتغالزایی زنان روستایی خوزستان تخصیص پیدا کند ولی بعد از گذشت دو ماه هنوز جامعه هدف از این اعتبار بهره مند نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مدیریت واحد قرارگاهی در خوزستان لازمه حل آسیب های اجتماعی

تشکیل مدیریت واحد قرارگاهی در خوزستان لازمه حل آسیب های اجتماعی