مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:252022-01-15سياسي

روسای ادارات پردیس شخصا در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت کنند


سرپرست فرمانداری پردیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان را راهبردی ترین شورا دانست و به روسای ادارات پردیس تاکید کرد، شخصا در جلسات شورا شرکت کنند.

- ، ظفر پورابراهیم بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پردیس این شورا را راهبردی ترین شورای این شهرستان دانست و گفت: اعتقاد قلبی داریم که اهمیت مصوبات شورای آموزش و پرورش بسیار بالا است به همین دلیل باید رؤسای ادارات شخصاً در این جلسات حاضر شوند و ذیل این شورا کارگروه هایی برای تصمیم سازی و نظارت بر اجرای مصوبات تشکیل شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: فرهنگیان نباید دغدغه معیشت داشته باشند تا بتوانند به وظیفه خطیر آموزش و تربیت نسل آینده کشور متمرکز شوند و همین دلیل امور رفاهی و مسکن فرهنگیان و همچنین توجه به مسائل اجتماعی این قشر نیز بسیار مهم است و برای رفع دغدغه های معلمان لازم است برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود.

رییس شورای آموزش و پرورش پردیس بسیج دانش آموزی و استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های داخل و خارج شهرستان برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی را یک اولویت مهم دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش باید یک نقشه راه برای دستیابی به وضعیت مطلوب داشته باشد و در کنار آن نقشه راه، ارتباط مستقیم مدرسه و مسجد، نهادهایی که در امور فرهنگی و اجتماعی مسئولیت دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای ادارات پردیس شخصا در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت کنند

روسای ادارات پردیس شخصا در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت کنند