مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:252022-01-15بين الملل

کتائب حزب الله: بیانیه بغداد درباره حمله به پایگاه «بلد» مسخره است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو پس از بیانیه امروز (شنبه) مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله پهپادی به پایگاه هوایی بلد در شمال عراق، - کتائب حزب الله: بیانیه بغداد درباره حمله به پایگاه بلد مسخره است پس از آنکه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق بیانیه ای در ارتباط با حمله امروز صبح به پایگاه آمریکا در شمال عراق صادر کرد، مسئول امنیتی گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق با ذکر دلایلی این بیانیه را مسخره خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو پس از بیانیه امروز (شنبه) مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله پهپادی به پایگاه هوایی بلد در شمال عراق، ابو علی العسکری مسئول امنیتی گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق، شامگاه امروز، این بیانیه را مسخره خواند.

منابع عراقی صبح امروز گزارش داده بودند که سه پهپاد محل استقرار نظامیان آمریکا در پایگاه هوایی بلد واقع در استان صلاح الدین (شمال) را هدف حمله قرار داده اند.

به رغم گزارش منابع عراقی درباره آتش سوزی در پایگاه بلد و رویت دود در این پایگاه، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق ساعاتی بعد در بیانیه ای اعلام کرد: سه پهپاد به بخش جنوبی پایگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین نزدیک شدند که نیرو های محافظ دیدبان های بیرونی، این پهپاد ها را با چشم غیرمسلح رویت و اطمینان حاصل کردند که آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله: بیانیه بغداد درباره حمله به پایگاه «بلد» مسخره است

کتائب حزب الله: بیانیه بغداد درباره حمله به پایگاه «بلد» مسخره است