مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:352022-01-15اقتصادي

برخی افزایش قیمت ها هیچ توجیهی ندارد


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است و برخی افزایش قیمت ها توجیه ندارد و این افزایش به نرخ دلار مربوط نمی شود، - بلکه مربوط به عدم نظارت ها است.

  سید مسعود خاتمی امروز(شنبه_25 دی) در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: مشکلات شهرستان گلپایگان به گونه ای است که فرماندار جدید حتما باید فردی باشد که سابقه فرماندار بودن داشته و یک جهادگر باشد که شبانه روز کار کند.

همچنین فرماندار جدید باید با خانواده ساکن این شهر باشد تا مشکلات را با تمام وجود لمس کند و بین اقشار و اصناف مختلف حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه من وکیل مدافع مردم هستم، ادامه داد: با وجود اینکه امسال سال رفع موانع تولید است، اما در گلپایگان تعداد زیادی سرمایه گذار آماده به کار هستند که مجوزهای آنها در استان گیر کرده و اگر این مانع تولید نیست پس نامش چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: از دولت و مسولان استان می خواهیم تمرکززدایی را در راس امور قرار دهند، مدیران استانی تصور نکنند بهتر از مردم شهرستان ها از امور مطلع هستند، همچنین به شخصیت ها، افکار و استعدادهای داخل شهرستان احترام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افزایش قیمت ها هیچ توجیهی ندارد

برخی افزایش قیمت ها هیچ توجیهی ندارد