مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:352022-01-15اجتماعي

آموزش 300 زن سرپرست خانوار / راه اندازی 11 کارگاه اشتغالزایی نهبندان


بیرجند_ معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 300 زن سرپرست خانوار نهبندان و سربیشه با هدف اشتغالزایی در دوره های آموزشی گلیم بافی و حوله بافی شرکت کردند.

- فائزه موهبتی در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی علاوه بر انجام رسالت های امداد رسانی تلاش دارد با اجرای طرح های مختلف به نیازمندان کمک کند که یکی از این طرح ها برگزاری دوره های آموزش صنایع دستی است.

به گفته وی در راستای احیای صنایع دستی و ایجاد کسب و کار خرد 300 زن سرپرست خانوار در دوره های آموزشی گلیم بافی و حوله بافی با هدف اشتغالزایی در شهرستان های نهبندان و سربیشه شرکت کرده اند.

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اضافه کرد: با برگزاری این دوره های آموزشی 11 کارگاه اشتغالزایی در نهبندان تاکنون ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک کارگاه حوله بافی با استفاده از هشت دستگاه در روستای حاجی آباد بیرجند با هدف توانمند سازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کار خرد در مناطق حاشیه نشین ایجاد شده است.

موهبتی ادامه داد: در قالب اجرای طرح یاس و کاروان نیکوکار نیز برای زنان سرپرست خانوار و جوانان در شهرستان های درمیان و سربیشه کارگاه های آموزشی کارآفرینی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 300 زن سرپرست خانوار / راه اندازی 11 کارگاه اشتغالزایی نهبندان

آموزش 300 زن سرپرست خانوار / راه اندازی 11 کارگاه اشتغالزایی نهبندان