مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:302022-01-15بين الملل

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا؛ تهدیدات ایران علیه ترامپ را جدی می گیریم


«جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در ادامه نگرانی مقام های این کشور از تهدیدات اخیر ایران برای انتقام از عاملان ترور شهید سلیمانی گفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه نیوزویک در گزارشی اعلام کرد دو سال پس از ترور تحسین شده ترین مقام نظامی ایران، سرویس مخفی ایالات متحده همچنان به ردیابی و نظارت بر تهدیدهای انتقام جویانه علیه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا که دستور اقدامی را داد که منطقه را شوکه کرد، ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک، جاستین ویلان سخنگوی سرویس مخفی آمریکا به این نشریه گفت سرویس مخفی ایالات متحده همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظت ما را جدی می گیرد ، اما طبق پروتکل، او به جزییات در مورد فرآیند اجرا شده برای بررسی تهدیدات احتمالی نمی پردازد.

ویلان افزود: به منظور حفظ امنیت عملیات، سرویس مخفی درباره ابزارها و روش های مورد استفاده برای انجام عملیات حفاظتی یا موضوعات اطلاعات حفاظتی صحبت نمی کند.

تشدید تهدیدهای ایران به انتقام در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی آمریکا به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور وقت این کشور، واهمه در دل مقام های دولتی و امنیتی این کشور و عاملان این ترور انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا؛ تهدیدات ایران علیه ترامپ را جدی می گیریم

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا؛ تهدیدات ایران علیه ترامپ را جدی می گیریم