مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:152022-01-15اقتصادي

دولت برای تامین بودجه دست در جیب مردم نمی کند/ دنیا و آخرت مردم برای مان مهم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دولت امسال با کسری بودجه و بدهی مواجه است اما نمی خواهد دست به جیب مردم، بانک مرکزی و بورس کند و می خواهد کشور با صداقت و سلامت مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا جان نثاری عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار گلپایگان اظهار کرد: دولت سیزدهم بنا ندارد فرصت سوزی کند چون 8 سال کشور معطل برجام و تحریم ماند.

وی با بیان اینکه مشکلات را در میدان دیگران نمی اندازیم و شانه از بار مسؤولیت خالی نمی کنیم، گفت: دولت امسال کسری بودجه و بدهی از قبل دارد اما نمی خواهد دست به جیب مردم، بانک مرکزی و بورس کند و می خواهد کشور با صداقت و سلامت مدیریت شود.

وی تأکید کرد: شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است، اما در حاکمیت مردمی بودن فراتر از این شعار است یعنی باید از تفکر و اندیشه و همت مردم استفاده کنیم.

 جان نثاری گفت: دولت سیزدهم حرف غلطی که با آخرت مردم کاری نداریم و تنها دنیای آنان را تأمین می کنیم را تکرار نمی کند چون دنیا و آخرت مردم برای ما مهم است، دنیای بدون آخرت پوچ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تقدیر از عملکرد فرماندار سابق این شهرستان، گفت: فرماندار جدید گلپایگان از جناح خاصی نیست و اساس کار در دولت سیزدهم این است که جریان انقلابی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای تامین بودجه دست در جیب مردم نمی کند/ دنیا و آخرت مردم برای مان مهم است

دولت برای تامین بودجه دست در جیب مردم نمی کند/ دنیا و آخرت مردم برای مان مهم است