مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 17:052022-01-15سياسي

برخورد با جرائم در استان تهران در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: ما باید مراقب باشیم تا فرهنگ عمومی کشور کمتر آسیب بخورد و باید با جرایم در راستای ارتقا فرهنگ عمومی به طور معقول برخورد شود.

- ، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در جلسه منطقه ای فرهنگ عمومی شهرستان های استان تهران که با حضور سید عباس جوهری معاون استاندار تهران در شهرستان شهریار برگزار شد، طی سخنانی گفت: همه جا در کنار فرصت، تهدید هم هست و جمهوری اسلامی در این جهان و با تمام مشکلات، قدرتی در عرصه های فرهنگی است و ما به دنبال ارتقا ظرفیت ها در بستر گفت وگو هستیم.

وی افزود: پیشگیری از جرایم یکی از مهم ترین مسائل در حوزه تقویت فرهنگ عمومی بوده و از نظر بنده کشور ما را همین بنیه و گفتمان فرهنگی و دینی حفظ کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران اضافه کرد: ما باید مراقب باشیم تا فرهنگ عمومی کشور کمتر آسیب بخورد و باید با جرایم در راستای ارتقا فرهنگ عمومی به طور معقول برخورد شود و این فرهنگ عمومی ملت است که در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و حتی تشییع با شکوه حاج قاسم سلیمانی به میدان آمد.

وی سپس گفت: شورای فرهنگ عمومی باید بازوی توانایی برای آموزش و پرورش باشد و نیروی انتظامی نیز بار سنگینی در برخورد با مسائل دارد که شورای فرهنگی باید به این مجموعه یاری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با جرائم در استان تهران در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد

برخورد با جرائم در استان تهران در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی باشد