مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:502022-01-15سياسي

عجایب شهری در تبریز


اکنون در حالی که این قطعه یک ملک مجاور دارد و شهرداری به ملک مذکور مجوز 8 طبقه داده است، به این قطعه پیلوت و یک طبقه بیشتر مجوز نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر در چهل ویکمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز اظهار داشت: شهروندی 21 سال پیش، زمینی با کاربری فضای سبز خریده و شهرداری پروانه ساخت نداده است، صاحب ملک نیز به دیوان شکایت کرده و دیوان رای داده که براساس املاک مجاور عمل شود.

وی ادامه داد: اکنون در حالی که این قطعه یک ملک مجاور دارد و شهرداری به ملک مذکور مجوز 8 طبقه داده است، به این قطعه پیلوت و یک طبقه بیشتر مجوز نمی دهد.

  این عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: این چه قانونی است که برای ملک مجاور مجوز 8 طبقه می دهند ولی برای ملک چسبیده به آن پیلوت و یک طبقه مجوز داده می شود! زعفرانچیلر یادآور شد: اگر شهرداری پول ندارد و 30 سال است طرح خود را نمی تواند اجرا کند، دلیل نمی شود که حقوق مردم ضایع شود.

بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی در دستور کار شورای اسلامی شهر است نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: یکی از مباحث مهم این روزها موضوع بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی بوده که در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجایب شهری در تبریز

عجایب شهری در تبریز