مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:352022-01-15سياسي

شهردار ورامین معرفی شد


مراسم معارفه علیرضا مؤمنی شهردار جدید ورامین باحضور مسؤولین شهرستان های دشت ورامین و مسؤولین استانی در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراسم معارفه علیرضا مؤمنی شهردار جدید ورامین باحضور مسؤولین شهرستان های دشت ورامین و مسؤولین استانی در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

یکصد روز کاری تعیین ردیف بودجه هدر رفت محمد وصالپور رییس شورای شهر ورامین در این آیین اظهار کرد: پس از طرح ها و برنامه هایی که از سوی کاندیدای شورای شهر ارائه شد، در آخر پس از دوبار انتخاب شهردار ورامین، علیرضا مؤمنی با رای اعضای شورای شهر انتخاب شد که دیدیم با فراز و نشیب های فراوان و با پافشاری که بر انتخاب خودمان در شورای شهر داشتیم حکم شهردار ورامین از سوی وزیر کشور صادر و امضا شد.

وی گفت: در بلاتکلیفی انتخاب شهردار ورامین یکصد روز کاری تعیین ردیف بودجه هدر و سوخت رفت که مسببان آن در قیامت باید پاسخگو باشند.

رییس شورای شهر ورامین افزود: در زمان دوران سرپرستی شهرداری ورامین اتفاقات خوبی توسط آقای داودی افتاد که اگر ایشان شهردار هم بود نمی توانست چنین اتفاقاتی را رقم بزند که این بسی جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ورامین معرفی شد

شهردار ورامین معرفی شد