مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:402022-01-15اقتصادي

اطلاعیه دفتر اقتصاد مسکن درباره عوامل اصلی افزایش رهن و اجاره


برخی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در این خصوص شامل تمدید خودکار قراردادهای اماکن استیجاری با سقف ­های مشخص از طریق اخذ مجوزهای مربوطه از ستاد ملی مبارزه با کرونا در 2 سال گذشته و پرداخت تسهیلات ارزان­ قیمت ودیعه مسکن در راستای حمایت از مستاجرین در 2 سال اخیر است.

- برخی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در این خصوص شامل تمدید خودکار قراردادهای اماکن استیجاری با سقف ­های مشخص از طریق اخذ مجوزهای مربوطه از ستاد ملی مبارزه با کرونا در 2 سال گذشته و پرداخت تسهیلات ارزان­ قیمت ودیعه مسکن در راستای حمایت از مستاجرین در 2 سال اخیر است.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، ورود نقدینگی سرگردان با ماهیت سوداگری به بخش غیرمولد مسکن و کاهش عرضه مسکن در سال های قبل، قیمت مسکن را افزایش داد که اکنون موجب افزایش قیمت رهن و اجاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن این وزارتخانه به پیام های مردمی با موضوع چاره اندیشی مسوولان در خصوص افزایش قیمت رهن و اجاره اماکن مسکونی پاسخ داد و بخشی از اقدامات انجام شده در این بخش را اعلام کرد.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن، بخش مسکن در کشور ما متاثر از عوامل درونی و بیرونی قرار دارد که در سال­ های اخیر با افزایش تحریم ­های ظالمانه دولت آمریکا، افزایش ریسک های سیستماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دفتر اقتصاد مسکن درباره عوامل اصلی افزایش رهن و اجاره

اطلاعیه دفتر اقتصاد مسکن درباره عوامل اصلی افزایش رهن و اجاره