مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:302022-01-15دانش

مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه ایجاد نشاط در فضای علمی است


استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی گفت: مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه، ایجاد نشاط در فضای علمی است؛ بدین منظور هنگامی که فرد از فعالیتی که انجام می دهد رضایت داشته باشد طبیعتا به سمت اینکه مولد باشد حرکت می کند و این مولد بودن می تواند در زمینه های مختلف صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی گفت: مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه، ایجاد نشاط در فضای علمی است؛ بدین منظور هنگامی که فرد از فعالیتی که انجام می دهد رضایت داشته باشد طبیعتا به سمت اینکه مولد باشد حرکت می کند و این مولد بودن می تواند در زمینه های مختلف صورت گیرد.

  دکتر مجید میرزا وزیری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص انتظارات خود از رییس جدید دانشگاه، اظهار کرد: مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه،ایجاد نشاط در فضای علمی است؛ بدین منظور هنگامی که فرد از فعالیتی که انجام می دهد رضایت داشته باشد طبیعتا به سمت اینکه مولد باشد حرکت می کند و این مولد بودن می تواند در زمینه های مختلف مانند تولید پژوهش، تولید کتاب، تولید محتوا و .

باشد.

این نشاط و رضایت با احساس تعلق متقابل حاصل می شود.

وی افزود: عملی کردن ایده ها کمک می کند به اینکه فرد احساس رضایت پیدا کند که موفقیتی حاصل شده و فردی که احساس رضایت داشته باشد، رضایت مندی را در دیگران ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه ایجاد نشاط در فضای علمی است

مهمترین انتظار از مدیر دانشگاه ایجاد نشاط در فضای علمی است