مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:252022-01-15اجتماعي

تصفیه خانه بوستان نهج البلاغه آماده بهره برداری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2با اشاره به برنامه های شهرداری در مدیریت بهینه مصرف آب در توسعه فضای سبز و همچنین مهار آب های سطحی گفت: - در راستای عملیاتی کردن طرح جامع مدیریت آب های سطحی و استفاده اصولی و کارآمد از آب های حاصل از فاضلاب ها، تصفیه خانه فاضلاب بوستان نهج البلاغه احداث و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2با اشاره به برنامه های شهرداری در مدیریت بهینه مصرف آب در توسعه فضای سبز و همچنین مهار آب های سطحی گفت: به منظور استفاده از منابع آب پایدار مانند پساب در آبیاری برخی از عرصه های فضای سبز، اجرای پروژه های زیرساختی نظیر ساخت تصفیه خانه در دستور کار قرار دارد.

او افزود:تغییر نگرش به آب های سطحی از یک تهدید به عنوان یک فرصت می تواند در شرایط کمبود آب از طریق ایجاد یک ساختار کارآمد و مطمئن در زمینه مدیریت آب های سطحی و بازچرخانی آن به عنوان یک منبع مهم برای مصارف آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

جعفری گفت: به منظور تصفیه پساب و آب های سطحی و بازگرداندن آن به چرخه مصرف و رفع مشکل کمبود آب، احداث 3 تصفیه خانه در بوستان نهج البلاغه، تولیدات گل و گیاه ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه بوستان نهج البلاغه آماده بهره برداری می شود

تصفیه خانه بوستان نهج البلاغه آماده بهره برداری می شود