مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:202022-01-15اقتصادي

همکاری جهاد دانشگاهی تهران در ساخت 9 چرخ مسی ویژه ریخته گری


قرارداد ساخت 9 عدد چرخ مسی ویژه ریخته گری پیوسته فلزات، بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و یک شرکت صنعتی در کاشان منعقد شد.

- ، به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نورس قنبرپور، اظهار کرد: این قرارداد در ادامه قراردادهای پیشین در سال های 98 و 99 با این شرکت صنعتی منعقد شده است.

وی ادامه داد: این مرکز می کوشیده با حفظ کیفیت این محصول و انجام تحقیقات برای ارتقا کیفیت آن، جایگاه خود را در تولید این محصول استراتژیک حفظ کند.

مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد ویژه فلزی افزود: در سال های گذشته بخش عمده آمیژان های مورد نیاز برای ساخت این محصول وارداتی بود اما در سال جاری موفق به بومی سازی بخش عمده ای از آمیژان های مورد نیاز در این مرکز شدیم و در ساخت چرخ های جدید از آمیژان داخلی استفاده خواهیم کرد.

قنبرپور همکاری با چند کارگاه صنعتی در کشور برای ساخت این محصول ارزشمند را از ویژگی های مثبت این طرح دانست و خاطرنشان کرد: هر چند در حال حاضر نیز قیمت این محصول از نمونه خارجی کمتر است ان شاا… بتوانیم با جلب اعتماد مشتریان برای این محصول، هزینه های تولید را کاهش داده و چرخ را با قیمت کمتر به مشتریان تحویل دهیم.

در ادامه فتاحی، مدیر بازرگانی مرکز تحقیقات فرآوری مواد ویژه فلزی نیز افزود: به طور تقریبی سالانه حدود یک میلیون یورو ارز بابت واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی تهران در ساخت 9 چرخ مسی ویژه ریخته گری

همکاری جهاد دانشگاهی تهران در ساخت 9 چرخ مسی ویژه ریخته گری