مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:102022-01-15اجتماعي

بارش 40 سانتی برف در شهرستان چادگان/ تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی در سمیرم


بارش برف در شهر چادگان 15 سانتی متر، در بخش مرکزی 30 سانتی متر و در بخش چناررود به 40 سانتی متر می رسد که با 8 اکیپ برف روب کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان برف روبی شد.

- محمد مهدی اکبری رییس اداره راهداری شهرستان چادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: بارش برف در شهر چادگان 15 سانتی متر، در بخش مرکزی 30 سانتی متر و در بخش چناررود به 40 سانتی متر می رسد که با 8 اکیپ برف روب کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان برف روبی شد.

وی افزود: به علت کولاک در مسیر پرمه ها احتمال بسته شدن راه های باز شده وجود دارد که اکیپ های راهداری در محل حضور داشته و بازگشایی در حال انجام است ولی باد وکولاک برای راهداران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

رییس اداره راهداری چادگان افزود: بیش از 400 تن شن و نمک توسط 6 دستگاه کامیون از شب گذشته تا امروز در محورهای اصلی نمک پاشی شده است.

وی گفت: جاده های اصلی و فرعی شهرستان لغزنده هستند که انتظار می رود رانندگانی که قصد عزیمت به این شهرستان رادارند وسایل نقلیه خود را به وسایل زمستانی، زنجیر چرخ مجهز کنند.

تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی در سمیرم احسان قادری رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در 800 کیلومتر از جاده های این شهرستان 12 گردنه برف گیر وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 40 سانتی برف در شهرستان چادگان/ تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی در سمیرم

بارش 40 سانتی برف در شهرستان چادگان/ تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی در سمیرم