مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:552022-01-15حوادث

پاتک شبانه پلیس به پاتوق اراذل و اوباش/ دستگیری 175 شرور


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرایی ششمین مرحله طرح اقتدار و دستگیری 175 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای ششمین مرحله طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی پایتخت طی شبانه روز گذشته در سطح محلات و مناطق22گانه شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح 175نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات شهر تهران دستگیر شدند.

 سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شب گذشته در یک اقدام ضربتی به منظور ایجاد امنیت روانی برای شهروندان، تصمیم به اجرای ضربتی ششمین مرحله طرح اقتدار گرفته شد که در همین راستا به تمام نیروهای این پلیس آماده باش داده شد که با قدرت و صلابت همیشگی خود هیمنه پوشالی اراذل و اوباش و مزاحمان محلات شهر تهران را درهم بشکنند.

وی افزود: در این مرحله از طرح بیش از 76محله و پاتوق اراذل و اوباش در سطح شهر تهران شناسایی و175نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس که به طرق مختلف سبب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند، طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراکز و پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک شبانه پلیس به پاتوق اراذل و اوباش/ دستگیری 175 شرور

پاتک شبانه پلیس به پاتوق اراذل و اوباش/ دستگیری 175 شرور