مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:452022-01-15اقتصادي

آمادگی حضورشرکت زمزم ایران برای حضور در ارمنستان


آمادگی شرکت زمزم ایران برای حضور در ارمنستان به عنوان هابی برای صادرات محصولات زمزم به روسیه کشورهای اوراسیا و حتی اتحادیه اروپا در قالب صادرات محصول نهایی و تولید فراسرزمینی اعلام کردند.

- صبح روز پنج شنبه وبیناری با حضور علی عبدی مدیرعامل شرکت زمزم ایران و  ظهوری سفیر ایران در ارمنستان برگزار شد این وبینار ک ب جهت بررسی شرایط حضور زمزم در بازار ارمنستان و بازارهای منطقه اوراسیا برگزار شد .

عبدی در این وبینار ضمن معرفی توانمندی ها وامکانات مجموعه زمزم و نیز سوابق صادراتی این مجموعه، آمادگی شرکت زمزم ایران را برای حضور در ارمنستان ب عنوان هابی برای صادرات محصولات زمزم به روسیه کشورهای اوراسیا و حتی اتحادیه اروپا در قالب صادرات محصول نهایی و تولید فراسرزمینی اعلام کردند در این وبینار پیشنهاد شد که امکانات و اطلاعات حقوقی و بازار کشور ارمنستان جهت بهره برداری در اختیار مجموعه زمزم قرارگیرد.

  در ادامه دکتر ظهوری ضمن استقبال از همکاری با مجموعه زمزم و نام بردن از برند زمزم ب عنوان یک برند اسلامی ایرانی آمادگی سفارت را برای کمک به تحقق این اهداف اعلام نمود و با توجه به روابط دیرینه سیاسی ایران و ارمنستان چشم انداز مثبتی را برای حضور زمزم در بازار این کشور و به تبع آن کشورهای منطقه اوراسیا را تبیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حضورشرکت زمزم ایران برای حضور در ارمنستان

آمادگی حضورشرکت زمزم ایران برای حضور در ارمنستان