مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:252022-01-15بين الملل

چین، انگلیس را تحت تاثیر فیلم های جیمز باند دانست


چین امروز (شنبه) هشدار سرویس اطلاعات داخلی انگلیس به نمایندگان پارلمانی مبنی بر اینکه یک وکیل هنگ کنگی مستقر در لندن سال ها سعی داشته تا به صورت پنهانی در امور سیاسی انگلیس دخالت کند، - چین امروز (شنبه) هشدار سرویس اطلاعات داخلی انگلیس به نمایندگان پارلمانی مبنی بر اینکه یک وکیل هنگ کنگی مستقر در لندن سال ها سعی داشته تا "به صورت پنهانی" در امور سیاسی انگلیس "دخالت" کند، رد کرده و انگلیس را به "تمرکز بیش از حد" روی فیلم های جیمز باند متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، وانگ ونبین ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین اظهار کرد که پکن نیازی به مشارکت و به اصطلاح مداخله ندارد و نخواهد داشت و ادعاهای مربوط به خانم کریستین لی ، جاسوس احتمالی را غیرمسئولانه خواند.

ونبین افزود که آن دسته از افرادی که پشت این اتهامات هستند احتمالا بیش از اندازه درگیر فیلم های جیمز باند 007 شده اند! و برخی ارتباطات غیرضروری را از خود می بافند.

وی در جلسه توجیهی خود در پکن عنوان داشت مقامات چینی امیدوارند که مقامات مربوطه انگلیس از طرح اتهامات بی اساس و ترویج و تبلیغ تهدید چین جهت پیش بردن منافع باطنی دولتشان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین، انگلیس را تحت تاثیر فیلم های جیمز باند دانست

چین، انگلیس را تحت تاثیر فیلم های جیمز باند دانست