مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:502022-01-15سياسي

وصیت محمدرضا حسینی بای اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه؛ برنامه هاشور شبکه افق با میزبانی چهره ها و افراد سرشناس حوزه های اجتماعی تلاش می کند تا در گفتگویی صمیمانه، - محمدرضا حسینی بای گزارشگر صداوسیما با توجه به درگذشت نزدیکان خود و بیماری کرونا وصیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه؛ برنامه هاشور شبکه افق با میزبانی چهره ها و افراد سرشناس حوزه های اجتماعی تلاش می کند تا در گفتگویی صمیمانه، رسانه ای برای بیان دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه اجتماعی باشد.

در برنامه شب گذشه هاشور ، محمدرضا حسینی بای گزارشگر صداوسیما مهمان برنامه بود و به سوالات مردم پاسخ داد و گفت: در هر نقطه ای از کشور که برای تهیه گزارش نیاز بوده است، گزارش تهیه کرده ام و بیشترین گزارشهایم در رابطه با سیل، زلزله، کنکور، جنگ عراق و سوریه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حسینی بای ماهی است؟ افزود: ماجرای گزارش در سیل آق قلا گلستان از جالب ترین گزارش های دوران زندگی ام بوده است، چون واکنش های طنز بسیاری از مردم را داشته است.

برای تهیه گزارش در آب رفتم به این دلیل که قصد داشتم فاجعه سیل، گرفتاری و مشکلات مردم را نشان دهم؛ همین اتفاق در کشور های دیگر دنیا نیز اتفاق می افتد و انتقادی نمی شود، اما عکس من د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت محمدرضا حسینی بای اعلام شد

وصیت محمدرضا حسینی بای اعلام شد