مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:402022-01-15سياسي

لزوم توجه به پویایی انقلاب در فضای سازی و تبلیغات شهری دهه فجر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر ضرورت توجه به پویایی انقلاب اسلامی در فضا سازی و تبلیغات شهری ایام الله دهه فجر تأکید کرد.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت 22 کمیته در قالب این ستاد، اظهار کرد: تشکیل کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر با مسئولیت اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به ایده های نو، خلاقانه و هنرمندانه و بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی برای تبیین آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد، گفت: ایجاد شور و نشاط نیز باید در این برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام اشجری با تأکید بر لزوم ساخت و نصب یادمان ها و یاد بوده ای متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی در میادین بزرگ و پرتردد شهرها، تصریح کرد: اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی در فضای تبلیغات شهری و همچنین در رسانه ها و فضای مجازی به شهروندان معرفی شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر اهمیت فضاسازی و ایجاد جلوه های بصری شهری همچون نصب پرچم، چراغانی و آذین بندی در میادین، بلوارها، خیابان ها، اماکن و محلات تاکید کرد و گفت: با انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به پویایی انقلاب در فضای سازی و تبلیغات شهری دهه فجر

لزوم توجه به پویایی انقلاب در فضای سازی و تبلیغات شهری دهه فجر