مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:302022-01-15اقتصادي

شناسایی و جریمه 6 مرکز عرضه فرآورده های دامی فاسد در سنندج


مدیرکل دامپزشکی کردستان از شناسایی 6 مرکز عرصه فرآورده های خام دامی فاسد در شهرستان سنندج و تشکیل پرونده تخلفاتی برای آنان خبرداد.

- ، مجتبی ورمقانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کردستان یکی از مناطق دام خیز و دامپرور کشور محسوب شده و از جمعیت دامی حدود 2 میلیون و 210 هزار رأس دام سبک و 200 هزار رأس دام سنگین آن سالانه حدود 24 هزار تُن گوشت قرمز و 181 هزار تن شیر در استان تولید می شود.

وی افزود: هم اکنون در استان 768 واحد پروش طیور شامل مرغداری گوشتی، تخم گذار و جوجه ریزی، پرورش بوقلمون و شترمرغ با ظرفیت سالانه 17 میلیون و 504 هزار و 549 قطعه فعال هستند مدیرکل دامپزشکی استان کردستان اعلام کرد: در بازدید کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی سنندج، 6 مرکز عرضه متخلف شناسایی شد که اقدام به عرضه فرآورده های خام دامی مانند گوشت قرمز و گوشت مرغ غیر قابل مصرف و فاسد می کردند.

ورمقانی اظهار داشت: برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد و پس از بررسی تخلفات صورت گرفته توسط قضات، مراکز یاد شده در مجموع به پرداخت 364 میلیون و 363 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان در ادامه سخنان خود اعلام کرد: اکیپ های بازرسی بهداشت عمومی دامپزشکی کردستان در بازدید از یک فروشگاه زنجیره ای در سنندج، سه هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جریمه 6 مرکز عرضه فرآورده های دامی فاسد در سنندج

شناسایی و جریمه 6 مرکز عرضه فرآورده های دامی فاسد در سنندج