مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:152022-01-15سياسي

طرح آمریکایی خاور میانه جدید با اقدام شهیدسلیمانی ناکام ماند


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: یکی از اقدامات راهبردی شهید سلیمانی ناکام گذاشتن آمریکایی ها در طرح خاورمیانه جدید بود که براساس این طرح تمام کشورهای منطقه از مدیترانه تا مرز چین باید تکه تکه می شدند و به کشورهای کوچکتر تبدیل می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش شامگاه جمعه در یادواره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در هیات منتظران لنجان اظهار کرد: شهدای ما در مکتب امامی تربیت یافته اند که یکه و تنها در برابر دشمن تا بن دندان مسلح می ایستد و با اینکه عزیزان زیادی را از دست داده با اقتدار سر دشمن فریاد می زند هیهات من الذله.

وی خاطرنشان کرد: داعش ظرفیت نظامی بود که آمریکا آن را ایجاد کرد و کشورهای عربی و اروپایی تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار آنان قرار می دادند.

پوردستان افزود: استراتژی داعش همانند کاری که مغول ها انجام می دادند ایجاد رعب و وحشت بود و چنان ترسی در ارتش عراق و سوریه به وجود آورده بود که وقتی به موصل حمله می کند یک گلوله به سمت آنان شلیک نمی شود.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه هر جا صدای فریاد مسلمانی بلند می شد شهید سلیمانی در آن جا حاضر بود خاطرنشان کرد: هنوز بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمریکایی خاور میانه جدید با اقدام شهیدسلیمانی ناکام ماند

طرح آمریکایی خاور میانه جدید با اقدام شهیدسلیمانی ناکام ماند