مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:002022-01-15سياسي

ایجاد 840 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از ایجاد 840 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری توسط بسیج سازندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امید محترمی پیش از ظهر امروز در تشریح برنامه های این سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه روح الله در 9 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 840 فرصت شغلی پایدار در سطح استان مرکزی ایجاد شده است.

وی افزود: در سالیان اخیر با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری که 24 بند مهم در آن تاکید شده و در راستای تحقق و اجرای این سیاست ها بسیج برنامه ریزی های لازم برای اقدامات موثر در این راستا انجام داده است.

محترمی ادامه داد: ایجاد بستر لازم و مناسب برای نقش آفرینی مردم و فعالین اقتصادی بخصوص در مناطق محروم و مردمی کردن اقتصاد مهمترین اهداف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج است.

وی اضافه کرد: هدف گذاری بسیج سازندگی در این مسیر ایجاد ظرفیت ها و بسترها برای تشکیل اقتصاد درون زا است و به دنبال این هستیم الگویی جامع و الهام بخش برای سایر بخش ها ایجاد کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بسیج سازندگی استان در سال جاری ضمن گسترش برنامه های آموزش و توانمندسازی به دنبال ایجاد زنجیره ارزش محصولات واحدهای تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 840 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی

ایجاد 840 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی