مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:452022-01-15سياسي

آخرین وضعیت هاشم روغنی پس از حادثه رانندگی


هاشم روغنی، داور بین المللی قرآن کریم که چندی پیش در حادثه رانندگی دچار جراحت شده بود، این روزها پس از انجام عمل جراحی در حال گذراندن دوران نقاهت خود بوده و حال وی رو به بهبودی است.

- این استاد قرآن کریم هفته گذشته در جریان حادثه رانندگی در مشهد دچار جراحت شد و پس از عمل حراجی در منزل در حال گذراندن دوران نقاهت خود است.

بر این اساس شامگاه جمعه، 24 دی ماه، جمعی از قاریان و فعالان قرآنی مشهد با حضور در منزل وی از او عیادت کرده و ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام وحی برای سلامتی این استاد و قاری پیشکسوت قرآن کریم دعا کردند.

هاشم روغنی در سال 1340 در مشهد متولد شد و پس از اخذ مدرک دیپلم در چندین دوره از مسابقات قرآنی شرکت کرد و رتبه های متعددی به دست آورد.

این قاری برجسته قرآن کریم دارنده مقام های بین المللی چون رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال 1363 و رتبه دوم مسابقات بین المللی قرآن مالزی سال 1364 است.

از مقام های داخلی این قاری برجسته می توان به رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1361، رتبه اول مسابقات سراسری سازمان اوقاف سال 1362 و رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 1365 اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت هاشم روغنی پس از حادثه رانندگی

آخرین وضعیت هاشم روغنی پس از حادثه رانندگی