مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:452022-01-15اقتصادي

ضرورت تشکیل ناحیه صنعتی برای ساماندهی جوراب بافی های روستای لتگاه


تشکیل ناحیه و یا شهرک صنعتی در روستای لتگاه یکی از ضروریات مهم برای ساماندهی کارگاه های جوراب بافی است.

- ضرورت تشکیل ناحیه صنعتی برای ساماندهی جوراب بافی های روستای "لتگاه" ایسنا/همدان دهیار روستای لتگاه گفت: تشکیل ناحیه و یا شهرک صنعتی در روستای لتگاه یکی از ضروریات مهم برای ساماندهی کارگاه های جوراب بافی است.

میلاد اصغری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:روستای لتگاه با جمعیت بیش از دو هزار نفر شامل 600 خانوار بوده که ساکنان علاوه بر کشاورزی و دامداری به جوراب بافی نیز اشتغال دارند که این امر از نقش موثری در اشتغال پایدار برای روستای لتگاه و روستاهای اطراف برخوردار بوده و بیکاری را در این روستا به صفر رسانده است.

وی تعداد واحدهای جوراب بافی این روستا را 200 واحد فعال برشمرد و یاد آور شد: در حال حاضر بحث جوراب بافی در کارگاه های تولیدی لتگاه برای بیش از 1500 نفر اشتغال ایجاد کرده که از این تعداد نیرو 400 نفر را بانوان به خود اختصاص داده اند.

اصغری با بیان اینکه بیشتر تولیدات واحدهای جوراب بافی روستا به استان همدان و سایر استان ها و حتی کشورهای همسایه صادر می شود، تصریح کرد: گرانی قیمت مواد اولیه، عدم ثبات بازار، فرسودگی دستگاه های جوراب بافی بخشی از مشکلات در صنعت جوراب بافی این روستا به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل ناحیه صنعتی برای ساماندهی جوراب بافی های روستای لتگاه

ضرورت تشکیل ناحیه صنعتی برای ساماندهی جوراب بافی های روستای لتگاه