مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:302022-01-15اقتصادي

هیچ ورزشی در ایران بخاطر کرونا ممنوع نیست


بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که تا پایان هفته جاری هیچ گونه محدودیتی در شهرهای کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

با توجه به بازگشت رنگ بندی کرونا و بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور تا پایان هفته جاری (یکم بهمن ماه) هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و شهرهای کشور صرفا زرد و آبی هستند.

گروه بندی مشاغل ورزشی طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ورزشی در ایران بخاطر کرونا ممنوع نیست

هیچ ورزشی در ایران بخاطر کرونا ممنوع نیست