مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:202022-01-15اجتماعي

همکاری سازمان مدیریت پسماند و یونسکو برای آموزش «تربیت محیط زیستی» به شهروندان


سازمان مدیریت پسماند و یونسکو برای آموزش «تربیت محیط زیستی» به شهروندان بر لزوم همکاری برای زیست پذیرتر شدن شهر تهران تاکید کردند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس، در نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با رییس و اعضای کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست ایران برگزار شد، دو طرف بر لزوم همکاری برای زیست پذیرتر شدن شهر تهران تاکید کردند.

محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان در این جلسه ضمن ابراز خشنودی از ایجاد بسترهای لازم جهت همکاری های مشترک با تیم های علمی و دانشگاهی و تمایل به گسترش این امر، با اشاره به مأموریت های سازمان در راستای زیست پذیر کردن شهر تهران و تقویت مشارکت پذیری شهروندان گفت: با وجود رشد و توسعه فناوری در همه ابعاد زندگی، مسئله مدیریت پسماند نه تنها به شکل یکپارچه و اصولی حل نشده که به تدریج چالش های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی آن نیز گسترده تر شده است.

وی اضافه کرد: در کنار مشکلات زیرساختی که از آن به عنوان چالش های سخت افزاری یاد می شود، مشکلات نرم افزاری زیادی نیز وجود دارند که کمتر به آن ها پرداخته شده است.

کمبود آگاهی عمومی در میان جوانان و بزرگسالان به ویژه در کشور های در حال توسعه نقش بسزایی در شدت یافتن مشکلات محیط زیستی و به تبع آن مدیریت بهینه پسماند دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان مدیریت پسماند و یونسکو برای آموزش «تربیت محیط زیستی» به شهروندان

همکاری سازمان مدیریت پسماند و یونسکو برای آموزش «تربیت محیط زیستی» به شهروندان