مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:102022-01-15اجتماعي

صاحبان سگ های تبریز مشخص شد


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: سگ های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ ها هستند و چاره اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلانشهر تبریز و مناطق ده گانه است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح امروز در جلسه ای که در محل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای سگ های تبریز گرفته شده است و در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید.

  وی افزود: سگ های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ ها هستند و چاره اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلانشهر تبریز و مناطق دهگانه است.

فاتح گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ های تبریز گرفته شده است که شهروندان فهیم تبریزی در آینده نه چندان دور از این تصمیمات باخبر شده و به حول و قوه الهی خوشحال خواهند شد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تشکل های مردم نهاد، دامپزشکان و مسئولان شهری برگزار شد تصمیماتی در مورد نحوه زندگی گیری، عقیم سازی، تغذیه و بهداشت سگ های تبریز گرفته شد که به این زودی خبر آن منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان سگ های تبریز مشخص شد

صاحبان سگ های تبریز مشخص شد