مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:102022-01-15سياسي

ستادکل نیروهای مسلح: حقوق سربازان افزایش می یابد


معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، میانگین حقوق سربازان را مبلغ 900 هزار تومان عنوان و تصریح کرد: حقوق هایی که الان سربازان دریافت می کنند، - بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تاهل و مناطق خدمتی آنها دارد.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح گفت: با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت دولت در سال 1401 شاهد افزایش حقوق کارکنان وظیفه خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی با اعلان خبر خوش برای کارکنان وظیفه و تکریم آنها به ویژه در حوزه معیشت، گفت: اضافه حقوق سال گذشته سربازان بیشتر در حوزه رفت و آمد و هزینه های دیگر را شامل می شد که این اضافه حقوق ها کامل نبود، امیدواریم سال 1401 با تدابیری که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد، حقوق سربازان وظیفه به قدری افزایش یابد تا بتواند کمک حال آنها در محیط خدمتی شود.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح، میانگین حقوق سربازان را مبلغ 900 هزار تومان عنوان و تصریح کرد: حقوق هایی که الان سربازان دریافت می کنند، بستگی به میزان تحصیلات، شرایط تاهل و مناطق خدمتی آنها دارد.

مهمترین ویژگی نیروی زمینی ارتش بهره گیری از تجهیزات جدید و بومی است سردار عبداللهی همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش هایی سالهای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادکل نیروهای مسلح: حقوق سربازان افزایش می یابد

ستادکل نیروهای مسلح: حقوق سربازان افزایش می یابد