مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:552022-01-15سياسي

آموزش مجازی دوره های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم


مدیر معارف قرآن و عترت آستان قم گفت: علاقه مندان به دوره های قرآنی و معارفی در نقاط مختلف کشور با ثبت نام در دوره های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) می توانند با بهره مندی از تدریس اساتید مطرح کشور در این دوره ها شرکت کنند.

- حجت الاسلام علی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث با هدف فراهم کردن بستر حضور افراد علاقه مند به فعالیت های قرآنی و معارفی در استان های محروم و کم برخودار اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآنی و حدیثی برای خواهران و برادران در گروه های سنی مختلف کرده است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی در شهرها و استان های مختلف کشور که با نبود و کمبود اساتید توانمند و برجسته در عرصه های قرآنی و معارفی روبه رو هستند، می توانند در خانه بدون محدودیت زمان و مکان و طی مسافت های طولانی از بهترین مدرسان قرآنی و مذهبی کشور علوم مختلف قرآنی را فرابگیرند.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان قم عنوان کرد: فراگیری مهارت های مربوط به قرائت در حد قاریان برجسته و آشنایی و تسلط به مهارت های حفظ در حد حافظانی که به دلیل تسلط کامل بر ترجمه و مفاهیم قرآن کریم قادر هستند آیه و عبارت های قرآنی را به فراخور زمان و مکان و به تناسب موقعیت برای جمع تلاوت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی دوره های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم

آموزش مجازی دوره های قرآنی و معارفی در مرکز قرآن و حدیث قم