مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:502022-01-15اجتماعي

حذف جرایم کرونایی با ارائه مستندات امکان پذیر است


رییس پلیس راهور استان یزد، از بخشودگی جرایم کرونایی برخی از مشاغل و افراد خبر داد و گفت: برخی افراد با ارائه مستندات از بخشودگی و جرائم کرونایی برخوردار می شوند.

- سرهنگ مهدی زارع در گفت و گو با خبرنگار فارس در یزد به تشریح نحوه حذف جرایم کرونایی پرداخت و اظهار کرد: از سوی فرماندهی راهور ناجا در این خصوص ابلاغ شده که طی شرایطی بتوان جرائم کرونایی را حذف کرد.

وی در این باره افزود: قطعا در طول زمان محدودیت های کرونایی افرادی احکامی را از فرمانداری ها داشتند که ممکن است این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به ما ابلاغ نشده باشد و مشمول جریمه شده باشند.

رییس پلیس راهور استان یزد با اشاره به فعالیت برخی مشاغل و تردد در سطح شهر در زمان محدودیت ها اضافه کرد: پرستاران و کادر درمان، افراد دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی یا افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح باشد می توانند مشمول حذف این جرایم شوند.

رییس پلیس راهور استان یزد ادامه داد: این افراد از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + 10 یا پلیس راهنمایی و رانندگی می توانند نسبت به حذف این جرایم اقدام کنند.

وی اضافه کرد: لازم است این افراد مدارک و مستندات خود را نیز همراه داشته و در آنجا ارائه کنند تا پس از انجام بررسی های لازم نسبت به حذف این جرایم اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف جرایم کرونایی با ارائه مستندات امکان پذیر است

حذف جرایم کرونایی با ارائه مستندات امکان پذیر است