مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:452022-01-15اقتصادي

زمینه ساخت 200 واحد مسکونی در گراش فراهم شده است


زمینه ساخت بیش از 200 واحد مسکونی در شهر گراش فراهم شده که بیش از 2 هکتار زمین وزارت راه و شهرسازی واگذار و مقدمات کار توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است .

- ، با اشاره به آماده سازی بسترهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن، گفت: هم اکنون زمینه برای ساخت بیش از 200 واحد مسکونی در شهر گراش فراهم شده است که در این خصوص بیش از 2 هکتار زمین وزارت راه و شهرسازی واگذار و مقدمات کار توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید مسکن از مهمترین راهبردهای اجرایی دولت سیزدهم است، افزود: اقدامات لازم برای تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در شهرستان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار قرار دارد.

وی خواستار تملک زمین برای اجرای فاز دوم احداث مسکن در گراش شد و گفت: اراضی دولتی بالغ بر 130 هکتار در تنگ حسین گراش که قابلیت اجرایی پروژه عظیم نهضت مسکن را دارند شناسایی شده و مقدمات کار در حال انجام است.

غلام پورادامه داد: همچنین برای متقاضیان مسکن در بخش ارد توسط بنیاد مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرماندار گراش با اشاره به مشکلات زیرساختی بافت فرسوده بر نوسازی و بهسازی منازل مسکونی حاشیه تپه نوالشهدا تاکید کرد و افزود: برای احیای بافت فرسوده و ناکارامد شهر و نوسازی منازل مسکونی نیازمند تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ساخت 200 واحد مسکونی در گراش فراهم شده است

زمینه ساخت 200 واحد مسکونی در گراش فراهم شده است